HTML

Őszintén az MLM -ről

Nagyon sok megtévesztő információ van az interneten az MLM /Multi level Marketng /-ről. Azeket a tévedéseket szeretném eloszlatni.

Friss topikok

  • get_forester: Itt az első tétovázások vannak leírva, tanulságos lehet. nuskin.blog.hu/ (2012.05.21. 15:11) Félelmek az MLM rendszerektől!
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.23. 08:14) Találkozás
  • léránt károly: Minden szava igaz és valóban csak az nem sikeres az MLM-ben, aki abbahagyja. Gratulálok, csak igy ... (2008.11.22. 13:35) Bevezetés

Linkblog

Archívum

Bevezetés

2008.06.01. 15:53 Waldy

Bevezetés

Jó napot kívánok! Waldhauser László vagyok a Forever Living Products független munkatársa. A cég MLM / Multi Level Marketing / formában értékesíti a termékeit.

Lassan 2 éve, hogy a céggel kapcsolatban vagyok. Rengeteget tanultam. Nagyon sokat fejlődtem, mint anyagilag, mit mentálisan. Ezért érzem rosszul magam, amikor az elmúlt hónapokban olyan leveleket kapok, ahol nem valós információkat írnak erről a Marketing rendszerről. Azok, akik írják, vagy nem foglalkoztak gyakorlatban az MLM -el, vagy csak 2 hónap alatt akartak pénz keresni, és amikor nem sikerült nekik /Persze azért mer, átvágták Őket/ most mindent fikáznak, és azt gondolják, hogy jaj de jó nekik. A bloggot azért kezdtem el, mert az utolsó butaságot, tartalmazó levelet megkaptam, amit kb 15.000 embernek küldtek ki, nem tudtam tovább várni. Most bemutatom a valóságot

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mlmvalosag.blog.hu/api/trackback/id/tr68497818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schmidt Csaba · http://www.3achmidt.hu 2008.06.01. 20:30:34

Sziasztok!

Egyetértek Laci barátommal!Aki foglalkozott már MLM-el, nagyon jól tudja, hogy aki foglalkozik vele az keres is pénzt rendesen!
Aki csinálja, az vslóban kereshet havonta több százezer Forintot.Aki rátermett, megvalósíthatja ezt 2-3 hónap alatt. Aki nem az is elérheti mindezt 6-12 hónap alatt, ha nem adja fel.
De sajnos nagyon sokan feladják. Ha néhány hónapon belül nem, jönnek százezrek, becsapva érzik magukat.
Akinek van motívációja, bármit elvállal és keresi a lehetőségeket.
Én is sok mindent csináltam ( két gyereket egyedül neveltem, engem ez motivált ) életemben. Több MLM-el is próbálkoztam és azért adtam fel , mert nekem azonnal kellett a pénz és nem jött. Most, miután rájöttem, hogy türelmesnek kell lennem és a türelem valóban meghozza a gyümölcsét, látom, hogy valóban működik az MLM.
Természetesen mást is csinálok mellette,de látom, hogy 2-3 év múlva simán megélek ebből.
Sok ismerősöm elküldött melegebb éghajlatra amikor felánlottam a lehetőséget. Cinikus megjegyzéseket tettek, hülyének néztek. Akkor kínos volt és nehéz volt újra és újra erőt gyűjtenem a következő nekifutáshoz.
Ezek az emberek inkább sorban állnak segélyért, sírnak, hogy nincs munka ( de havi 120.000-ért nem megy el dolgozni!). Egyszerűbb sajnáltatni magát, szídni a rendszert és irígykedni arra aki jól keres. Az MLM is működik, csak akarni és hinni kell benne. Jobb mint ahavi 30-40 ezer segély! Aki nem hiszi, járjon utána!!!!!

Schmidt Csaba · http://www.3schmidt.hu 2008.06.02. 07:41:29

Elírtam a honlap nevét. Akit érdekel megnézheti. www.3schmidt.hu

léránt károly 2008.11.22. 13:35:54

Minden szava igaz és valóban csak az nem sikeres az MLM-ben, aki abbahagyja. Gratulálok, csak igy tovább.
süti beállítások módosítása